Annons
Annons
Nyhet

Fritidsresors varumärke starkt

Fritidsresor har det starkaste varumärket av alla de svenska researrangörerna. En anledning till Fritidsresors framgångar kan vara den professionella hanteringen av tsunamikatastrofen, skriver mediebyrån Mindshare i en rapport.

Text: Redaktionen • 2007-09-19 Uppdaterad 2007-09-19

När samma undersökning gjordes 2004 låg Ving i topp bland researrangörerna. Ving har inte tappat i rena poäng utan ligger kvar på samma nivå när det gäller förtroende och lojalitet. Däremot har Fritidsresor ökat sitt förtroende hos resenärerna. Apollo har halkat ned från ett positivt värde till ett negativt.

En anledning till Fritidsresors framgångar kan vara den professionella hanteringen av tsunamikatastrofen, skriver Mindshare i rapporten. Undersökningen är baserad på drygt 3 800 intervjuer i Sverige och omfattar totalt 435 varumärken.


Text: Redaktionen • 2007-09-19
Nyhet

Nyhetsbrev

Missa inte våra bästa tips och guider!

Scroll to Top