Den som är ute på sightseeing i London kan skippa att svänga förbi Picadilly Circus, här finns numera inget mer att se.
Den 16 januari 8.30 lokal tid släcktes de stora reklamskärmarna ner för renovering och kommer inte att tändas igen förrän i höst, detta uppger brittiska BBC News.
För tillfället består reklamskylten av sex stycken ljusskärmar, men efter renoveringen kommer de ha bytts ut mot en enda stor skärm.

Den stora skärmen ska efter renoveringen inte bara användas för reklam, dessutom kommer skärmen kunna sända video live och uppdatera londonborna om vädret och sportevent.
Skärmarna har inte varit släckta sedan andra världskriget, om man bortser från speciella händelser som begravningen av Prinsessan Diana och forna Premiärministern Winston Churchill.
År 1908 började man för första gången använda elektriska ljus för reklamsyfte vid Piccadilly Circus. Neonljusen som Piccadilly är känt för ersatte glödlamporna och för sex år sedan ersattes dessa med LED-skärmar. Vad framtiden har i åtanke för Piccadilly Circus återstår att se.